Régió kiválasztása
A termékválaszték, a fizetési és átvételi módok régiónként eltérőek lehetnek.
Kérjük, válasszon a következő régiók közül:

További információk a Régiókról

Budapest:

Lehetséges átvételi módok:
- Bolti átvétel 12:00-tól: választható üzletek: Allee cukrászda, Árkád cukrászda, Budai Cukrászda, Marcipán Cukrászda, Mom Park Cukrászda, Szamos Cafe és Csokoládé Múzeum, Szamos Gourmet Ház, Szépkilátás Cukrászda, Szamos GoBuda
- Kiszállítás Budapest területén 8:00 – 14:00 között, melynek költsége 1390 Ft. 5000 Ft rendelési érték felett ingyenes.
Lehetséges fizetési módok: online fizetés, készpénzes fizetés, előreutalás.

Budapest agglomerációja:

Lehetséges átvételi módok:
- Bolti átvétel 12:00-tól: választható üzletek: Vörösvár Cukrászda – Pilisvörösvár, Múzeum Cukrászda – Szentendre.
- Kiszállítás Budapest vonzáskörzetében 8:00 – 14:00 között, melynek költsége 3990 Ft. 10 000 Ft rendelési érték felett ingyenes.
Választható települések: Alsónémedi, Biatorbágy, Budajenő, Budakalász, Budakeszi, Budaörs, Csobánka, Csömör, Diósd, Dunaharaszti, Dunakeszi, Érd, Fót, Göd, Gyál, Halásztelek, Kerepes, Kistarcsa, Leányfalu, Mogyoród, Nagykovácsi, Nagytarcsa, Páty, Pilisborosjenő, Piliscsaba, Pilisszentiván, Pilisvörösvár, Pomáz, Remeteszőlős, Solymár, Szentendre, Szigethalom, Szigetszentmiklós, Tahi, Taksony, Tárnok, Telki, Törökbálint, Üröm, Vecsés
Lehetséges fizetési módok: online fizetés, készpénzes fizetés, előreutalás.

Országos házhozszállítás:

Az országos házhozszállítást a GLS csomagküldő szolgálat végzi.
A kiszállítás várható időpontjáról a GLS értesíti a megrendelőt e-mail-ben és SMS-ben. A GLS csomagküldő call center központi telefonszáma: +36 29 88 67 00, +36 20 890 0660.
Országos kiszállítás díja: 2790 Ft. A kiszállítás 14990 Ft felett ingyenes.
A kiszállítás szombat, vasárnap és hétfői napokon szünetel.
Lehetséges fizetési módok: online bankkártyás, készpénzes fizetés.

Hogyan tudok a webshopon megrendelést leadni?


Rendelés menete: 

  • Kattintson a Webshop menüpontra és válasszon ki egy tetszőleges termék kategóriát, majd a megvásárolni kívánt terméket. Kattintson a "Kosárba" gombra.  
  • A "VÁSÁRLÁS FOLYTATÁSA" gombra kattintva további termékeket tehet a kosarába.
  • A "KOSÁR MEGTEKINTÉSE" gombra kattintva pedig befejezheti a vásárlást.
  • A regisztráció nem kötelező, van lehetőség vendégként való vásárlásra is. 
  • Vendégként vásárlás esetében adja meg személyes és számlázási adatait, válasszon fizetési módot, válassza ki az átvétel dátumát, majd válasszon átvételi módot.
  • Ha már regisztrált webshopunkon, kattintson a "VÁSÁROLTAM MÁR ITT, BELÉPEK" gombra, majd adja meg email címét és jelszavát. Ezután a rendszer automatikusan kitölti korábban megadott adataival az űrlapot. Kérjük ellenőrizze le adatait, válasszon fizetési módot, válassza ki az átvétel dátumát, majd válasszon átvételi módot.
  • A "A Megrendelésem gomb megnyomásával elfogadom az Általános szerződési feltételeket" szöveg és a "Az Adatkezelési tájékoztatóban leírtakat elolvastam, megértettem és elfogadom" szöveg mellett található mezőt pipálja ki, majd kattintson a "MEGRENDELEM" gombra.
  • A beérkezett rendelésről automatikusan küldünk egy emlékeztető e-mailt. Ez azt hivatott jelezni, hogy rendelése beérkezett hozzánk. Amennyiben ezt a visszaigazoló e-mailt nem kapja meg pár órán belül sem, kérjük vegye fel a kapcsolatot ügyfélszolgálatunkkal: webshop@szamos.hu. 


Rendelés átfutási ideje: 

  • A webshopon keresztül érkező rendeléseket a megrendelés napját követő második napon tudjuk leghamarabb teljesíteni. Egyes termékek esetén a rendelés teljesítésének határideje hosszabb, ezt az információt minden esetben feltüntetjük az adott termék adatlapján.
  • Vasárnapokra sajnos nem áll módunkban rendelés teljesítést vállalni. Így a pénteken leadott rendeléseket leghamarabb hétfőn tudjuk teljesíteni.


Figyelem!

  • Amennyiben a "Készpénz" fizetési módot választotta, átvételkor már sajnos nem áll módunkban más fizetési módot elfogadni (bankkártyával ekkor már nem lehet fizetni)!
  • A webes rendelések fizetésénél sajnos nem áll módunkban Törzsvásárlói kártyát, Ajándékkártyát, SZÉP kártyát, Erzsébet utalványt elfogadni!
  • Megrendelésével kapcsolatos kérdés, esetleges reklamáció esetén kérjük, forduljon ügyfélszolgálatunkhoz.
  • Ha a rendelése nem teljesíthető (elfogyott a készletünkből és nem is tudjuk beszerezni), erről e-mailben értesítjük.